قوانین بازگشت کالا

شرایط استفاده از ضمانت بازگشت کالا در شیریک ساپلای :

1. مغایرت در مشخصات کالای تحویل داده شده با آنچه در فاکتور صادر شده، درج شده است :

زمانی که کالا تحویل داده شد، اگر از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری، با آنچه در سایت یا اپلیکیشن درج شده است، متفاوت بود، باید حداکثر تا ۲۴ ساعت مرجوع شود و شما می‌توانید از پروفایل کاربری خود در قسمت سفارشات، کالای خود را مرجوع کنید.

اگر این مغایرت در مورد مشخصاتی از کالا باشد که بدون نیاز به باز کردن جعبه بتوان متوجه آن شد ( رنگ، مشخصات روی جعبه و ...)، نباید آن را از حالت اولیه و بسته بندی اصلی خود خارج کرد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود .

2. آسیب دیدگی و ایراد فیزیکی و ظاهری در محصول خریداری شده :

اگر محصولی که به دستتان رسیده از نظر فیزیکی و ظاهری دارای آسیب است، سریعاً پس از دریافت کالا، این موضوع را طی تماس تلفنی به بخش خدمات پس از فروش ما اطلاع دهید.

در کالاهای بسته بندی شده کارخانه ای ، هرگز کارتن و بسته بندی اصلی کالای خریداری شده را دور نیاندازید. هرگونه پارگی، خط و خش، نوشته و ... بر روی جعبه کالا باعث می‌شود شامل ضمانت بازگشت نشود.

3. آسیب دیدگی کالا بر اثر حمل و نقل :

تمامی محصولات با بسته بندی استاندارد و مطمئن، آماده ارسال می‌شوند تا کیفیت آن ها به خوبی حفظ شود. اما چنانچه بر اثر حمل و نقل ایرادی برای محصول پیش آمد، این مورد نیز باید در اسرع وقت پس از دریافت کالا توسط مشتری، به پشتیبانی شیریک ساپلای گزارش شود.

همچنین اگر در همان موقع تحویل کالا، این آسیب دیدگی رخ دهد، شما می‌توانید از تحویل آن خودداری کنید تا کالا به شیریک ساپلای برگردانده و پیگیری شود.

  چگونه باید کالای مشکل‌دار را مرجوع کرد؟

حتما در صورت مشاهده مشکل بلافاصله با کارشناسان و پشتیبانی شیریک ساپلای تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با آن‌ها خودداری فرمایید.

4. روند رسیدگی به درخواست مشتری و بررسی کالای مرجوعی :

هنگامی که درخواست شما برای مرجوعی ثبت شد، کارشناسان ما دلیل و عکس مرجوعی شما را بررسی می‌کنند. اگر مشکلی که مشتری مطرح کرده بودید درست بود، کالا تعویض شده و یا به درخواست شما وجه پرداختی به کیف پول مشتری واریز می‌گردد و سفیران ما برای دریافت کالا در محل شما حاضر می‌شوند. اگر کالای جایگزین ما به التفاوت داشت، قبل از ارسال حتما تسویه می‌شود؛ اگر گران‌تر بود مشتری باید مبلغ مازاد را پرداخت نماید. در همه این مراحل فاکتور تصحیح و مجدد صادر خواهد شد.